Softul de contabilitate. Cand este timpul pentru un upgrade?

Pe masura ce afacerea ta creste, se dezvolta si cifra de afaceri se mareste, cu timpul vei ajunge inevitabil sa-ti upgradezi softul de contabilitate cu care lucrezi. Acest lucru presupune si costuri, bineinteles, insa informandu-te din timp vei putea sa reduci aceste costuri cat de mult posibil.

Indiferent ca marimea afacerii tale s-a schimbat sau pur si simplu functionalitatea sistemullui este diferita, softul de contabilitate este ca si hainele – o marime sigur nu se potriveste tuturor. Asa ca, indiferent cat de grozav s-a dovedit a fi la un moment dat, softul de contabilitate trebuie schimbat. Sunt cateva modalitati prin care sa-ti dai seama cand a venit timpul pentru un upgrade. Printre aceste semnale se numara: securitatea scazuta, slaba raportare de date, informatiile invechite sau lipsa personalizarii, toate acestea ducand in final la lipsa de grija fata de client, lucru pe care clientii tai il vor resimti, iar de aici cercul vicios se dechide, iar trendul ascendent al afacerii tale ar putea fi afectat.

In lumea de azi, unde furtul cibernetic a devenit obisnuinta, este crucial sa ai securitate, un sistem inviolabil care sa te tina la adapost. Softurile speciale, care ajuta contabilii in raportarile online catre agentiile si institutiile fiscale reduc mult din drumurile facute si timpul pierdut, precum si din erorile umane care ar putea aparea in acest proces anevoios si depasit. De aceea, este important la departamentul de contabilitate sa dipuna de cele mai moderne softuri si programe din domeniu.

Mai mult, legile privind taxele, precum si intregul sistem contabil se schimba constant. In lipsa unui mod de a tine softul la curent cu cerintele legale fie locale sau la nivel national, european, acesta devine rapid depasit.

Din nou, hainele nu au o singura marime in care sa incapem cu totii. Sunt multe situatii care se dovedesc a fi exceptii de la regula. Incercand sa “indesi” nevoile companiei tale in ceva mai mic, intr-un soft insuficient este de cele mai multe ori un efort in plus, ca sa nu spunem chiar … dureros pentru bugetul firmei.

Daca oricare dintre aceste probleme va sunt familiare in conducerea afacerii, atunci, a cam sosit timpul pentru un nou upgrade al softului de contabilitate. Pentru a te asigura ca pachetul pe care-l vei achizitiona este cel corect si corespunde nevoilor companiei si angajatilor tai, nu ezita sa ceri mai multe oferte de la cei care-ti vor furniza aceste programe. Asigura-te ca-ti ofera si cel mai bun service, dar si cel mai longeviv soft atuci cand decizi in privinta pretului!

Fara un ajutor usor accesibil si disponibil care sa va permita sa rezolvati problemele, multi oameni vor pierde mult timp, in mod inevitabil cheltuite in incercarea de a reinventa roata digitala.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *